Admin Admin
عدد المساهمات : 517 تاريخ التسجيل : 09/11/2009
| موضوع: Society for Information Technology and Teacher Education International Conference (SITE) 2003 الجمعة ديسمبر 11, 2009 4:49 pm | |
| [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Society for Information Technology and Teacher Education International Conference (SITE) 2003Albuquerque, New Mexico, USA 2003 Caroline Crawford, Dee Anna Willis, Roger Carlsen, Ian Gibson, Karen McFerrin, Jerry Price & Roberta WeberAACE [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Authors[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], North Carolina State University, USA; [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], University of North Carolina/Chapel Hill, USA AbstractIn 1995, Turkle explored the territory of virtual personae within virtual communities by posing the question: "Do our real life selves learn lessons from our virtual personae?" (p.177). With Turkle’s points in mind, we were intent on exploring the idea of reconstructing identities in e-learning discourse communities within the context of both Social Studies and Reading Education. The Social Studies Education course involved 20 preservice teachers in a social studies methods course and 20 10th grade World Geography students. The Reading Education course involved 15 graduate students enrolled in an e-learning course with no face-to face interactions. This paper compares and contrasts the two learning contexts and points to the potential for reconstructing identities and building internal discourse authority among e-learning participants. | |
|